Kort men intensiv tisdag

Idag hade jag klämt ihop alla möten och allting jag skulle göra på campus mellan tolv och fem. Så det var hemmaarbete från morgonen (för idag ville Jessica visst vara värre än vad jag var igår när vi steg upp klockan 6, så hon väckte mig klockan 5!). Medieval lunch med bra föredrag av Howard Bloch om Viollet le Duc, möten med studenter, och sedan institutionsmöte. Min telefon var urladdad, så när jag mötet var slut tog jag helt enkelt bussen hem, enkelt och snabbt. Jessica är fortfarande ute och shoppar (eller solar, vet inte säkert vilket).

Mellan lunchen och första mötet hann jag med att få håret klippt. Förhoppningsvis tar Jessica en bild när hon kommer hem, så att jag kan visa.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Shoppat OCH solat!!!!!!!!!!!

2010-02-24 @ 02:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0