Skön torsdag

Jag hade en skön torsdag, gjorde klar ytterligare en bokrecension och promenerade in till campus för min lektion i kinesiska.

Det snöade ju i tisdags och onsdag, så den vy jag fotograferade från min promenad häromdagen (se nedan) såg ganska annorlunda ut idag:




På campus hade studenterna gjort en fin sjöjungfru i en fontän, där det förstås inte finns något vatten under vinterhalvåret.




Sedan hade jag kinesiska. Litet kämpigt med alla nya ord, men jag lärde mig att säga både flickvän och champagne, allt inför Jessicas ankomst!

Campus i snö.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow! Det här inlägget har jag missat! Fina bilder! Och är det sant att du kan säga flickvän och champagne på kinesiska?? Det vill jag höra! ;-)

2010-02-15 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0