Snö!

Så har det kommit en del snö idag. Som ni kan se på mitt dagliga schema var det dags klockan 4, innan det blir för  mörkt att skotta. Det ska i och för sig komma mer i morgon, men jag tyckte dels det vore bra att få bort det som hittills har fallit. Det är töväder, så snön var mjuk. Det är risk för att den fryser på i natt, och då blir det jobbigt att skotta. Och jag ville särskilt skotta fram bilen så att det inte är några problem att köra den till flygplatsen på fredag för att hämta Jessica. (Bilderna är litet suddiga, för jag tog dem genom mina smutsiga fönster.)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt med snö! Hihi, bra att du skottar fram bilen redan! ;-)

2010-02-11 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0