Söndag kväll

Då är det straxt dags att gå och lägga sig så att jag orkar stiga upp och jobba tidigt i morgon bitti. Intensiv undervisningsdag på måndagar, så jag har ägnat mycket tid åt att förbereda och åt att rätta. Det tar tid. Jag har inte riktigt hunnit med allt jag hoppades idag. Har arbetat litet mer på den mest brådskande av mina recensioner, men jag känner mig inte nöjd med den ännu. När ska jäg någonsin bli det?

På fredag kommer Jessica! Det ska bli alldeles underbart. Jag saknar henne.

Som vanligt blir min snuva bättre på eftermiddagen. Visst är det konstigt?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag saknar dig! Det skall verkligen bli underbart på fredag!



Duuu, du är alltid jätteduktig och allt du gör blir bra! Vänta bara! Jag skall övertyga dig! ;-)

2010-02-08 @ 07:16:12
Postat av: Eva Winroth

Vad sägs om allergi? nåt i sängen kanske? eller i rummet som du inte tål? Kul att Jessica kommer

Kram mams

2010-02-08 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0