Snöblandat regn och förkortad promenad

Enligt mitt schema här nedan skulle jag dricka kaffe och promenera klockan 3. Jag gav mig följdriktigt iväg. Jag hann bara gå en femtio meter eller så, när jag kände att det började stänka. Nåja, jag kan i alla fall gå och köpa kaffe, men under vägen började det regna allt mer, iskallt regn som säkert är snöblandat. Så jag gick direkt hem efter att ha inhandlat kaffe. Nu ska jag sätta mig och läsa medan jag dricker upp vad som är kvar av kaffet.

Här har annars mycket av snön försvunnit under de senaste två dagarna, då det varit mildväder. Såvida det inte blir snö inatt lär nog mer försvinna av regnet, om det håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch, trist med kallt regn. Men det är mysigt när det smattrar mot rutorna! :-) Du måste i alla fall ha fått en liten promenad? Var köpte du kaffet?

2010-01-17 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0