Torsdag kväll

Nu ska jag gå och lägga mig. Paul Freedman är här och bor över i mitt gästrum. Vi hade en trevlig konversation i vardagsrummet tidigare, om allt möjligt. Han tycker jag ska läsa Dickens på Transsibiriska järnvägen, bäst som hörbok. Jag visade honom de nya bilderna på Hjalmar och Elsa, som han tyckte var jättesöta. Han tyckte också om bilden på mig och Jessica från Helsingforsfärjan.

Tidigare har jag läst och rankat åtta kandidater till ett stort stipendium för högre studier i England. Det är otroligt framåt studenter som finns på det här universitetet som imponerar mycket. En del har bara A och några få A- som betyg. Och jag har skrivit en massa email.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hälsa så mycket till Paul! Visade du även bilder i rosa?



Förresten stavar jag mitt namn med c...



:-)

2010-01-15 @ 08:10:41
Postat av: h-ej

Lägg till mig på studier där i England/h-ej

2010-01-15 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0