Söndag: snuva och schema

En vacker söndag. Inte en gnutta snö har kommit, trots vad meteorologerna sade i förra veckan. Alltihop verkar ha fallit längre söderut.

Jag är snuvig och känner mig allmänt hängig. Ickedestomindre blir det arbetsschema idag:

9 Utvärdering av artikel
10 Förberedelser för undervisning
11 Dusch
12 Boken jag redigerar
13 Konferensen vi förbereder
14 Kvalitetstid med Jessica
16 Recensioner
17 Kinesiska
18 Email
19 Middag
20 Förberedelser

Ett ganska lätt schema, faktiskt. Jag gjorde klart min korta (6 sidor) artikel "Innocent II, Gratian, and Abbé Migne" och skickade in den i fredags kväll till Bulletin of Medieval Canon Law. Redaktören har redan accepterat den, fastän artikeln var riktad mot ett pinsamt fel han och en av hans doktorander gjort.

Kommentarer
Postat av: h-ej

Lungt, snön har Washington och Sunnansjö fått /h-ej

2010-02-07 @ 19:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0