Dagens schema

Det är söndag idag och jag har ingen undervisning. Jag kommer att ha många dagar utan undervisning den här terminen. Därför har jag bestämt att jag ska göra ett schema för varje dag. Annars är det svårt att få något gjort, om man bara har ett stort pass med "ledig" tid. Såhär ser det ut:

9 Skype med Jessica
10 Skype med barnen
11 Träning och dusch
12 Boken som jag är med om att redigera
13 Lunch
14 Faculty activity report (vad jag gjort under 2009)
15 Kaffe och promenad
16 Artikeln om Innocent II och Gratianus
17 Granskning av Speculum artikel
18 Undervisning och email
19 Middag
20 Recension av Bolton.

Det är hög tid att starta med schemat klockan 12!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow, guldstjärna för ett intensivt schema! :-)

2010-01-17 @ 18:34:55
Postat av: h-ej

Lägenhetens ventilationssystem rengörs av sotarn onsdag 20e. Tack för Stefhanusutdraget. /h-ej

2010-01-17 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0