Frisk promenad i friskt väder

Jag har precis kommit hem från en långpromenad. Det var jätteskönt att få promenera. Det duggregnar litet, vilket gjorde att det kändes ännu mer uppfriskande. Skön luft att andas. När jag gick ut tog jag en bild på huset, men sedan ville inte batteriet i kameran. samarbeta längre.



Annars har jag mest arbetat hela dagen. Den sista artikeln jag redigerar är rätt så snårig. Den har översatts från franskan, och jag har måst försöka få den att låta litet bättre på en del ställen. Fast översättningen är i allmänhet mycket bra.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin bild! :-)

2010-01-24 @ 23:06:54
Postat av: roberta

fin bilder, professor Wen!

2010-01-25 @ 02:50:09
Postat av: Camilla

Fint hus! (Har du också problem med kamerabatterier...?) :-)

2010-01-27 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0