Måndag eftermiddag





Jag behövde verkligen komma ut igår efter att ha suttit fastkjedad vid mitt skrivbord och min dator. Jag åkte österut, till Guilford, för att handla på den lanthandel de har där. Det jag framför allt skulle ha var äpplen, vilket de ju odlar själva. Sedan hade de Feodora choklad, så det blev sådant också. Efteråt åkte jag ned i hamnen och promenerade en liten stund i havsluften. Så skönt att fylla lungorna med ren luft. Så till T J Maxx i East Haven, där jag köpte ramar till barnens nya bilder. Jag fick tag i två snygga skjortor för sammanlagt 25 dollar, så det var ju bra och en liten sak till Jessica. Sedan en kort stund på Lizzie och hem att arbeta.

Jag fortsatte med mitt schema. Jag får saker gjorda, men det är en lång lista av saker som behöver göras med mer eller mindre brådska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0