Arbetstorsdag

Idag har jag arbetat hela dagen på min bok. Det har gått jättebra och jag har skrivit en inledning som jag är nöjd med till mitt första riktiga kapitel. (Mycket av resten är redan färdigskrivet, men just första kapitlet har jag bara haft en del lösa utkast till).

Vi promenerade in till campus för att höra på ett föredrag av Paul Freedman klockan halv sex. Det var ett jättebra föredrag.



Här är jag mitt i skrivandet med den lilla dinosaurie som jag fick av Hjalmar i julklapp. Tack Hjalmar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Guldstjärna till dig för att du har kommit ïgång så fint med skrivandet!



Det var ett kanonbra föredrag igår!

2010-02-19 @ 14:07:05
Postat av: h-ej

EUs bästa regering lägger nu utökad schematid för historia, enda skolämne som utökas, och dessutom obligatoriskt för alla gym.elever i akt att öka förståelse varför samhälle och värld ser ut som den gör. Grattis ni som håller på med stenåldern. /h-ej

2010-02-19 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0