Konferens i Millersville 29 januari 2010


Fredag - lördag den 29 och 30 januari var jag på konferens i Millersville för att hedra Peter Landau.



Jag anlände till Lancasters järnvägsstation, byggd av Pennsylvania Railroads en gång i tiden, därav namnet på framsidan.



Jag idag den 29 januari, då jag gav mitt föredrag.



Kollegerna kommer till konferensen. Paren är (framifrån, och inga riktiga par): bibliotekarie från Library of Congress och Tatsushi Genka, Tokyo Universitet; Uta-Renate Blumenthal, Catholic University of America, och Peter Landau, Münchens universitet; Richard Helmholz, Chicago University, och Thomas Izbicki, Rutgers University.



Tatsushi Genka, en Gratianus-kännare, ska söka pengar för att bjuda in mig till Tokyo i november.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är jättestilig och elegant!

2010-02-01 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0