Ny vecka

Det var lustigt att igår eftermiddag slutade jag vara snuvig. I och för sig är det ofta så att jag är snuvig på förmiddagarna och sedan försvinner det till eftermiddagen, men fortfarande nu på måndag morgon känner jag mig rätt bra. Vi får hoppas det håller i sig. Jag har en intensiv undervisningsdag idag. Religious conversion med undergraduates på morgonen och medeltida rättshistoria med doktoranderna på eftermiddagen.

Annars är jag lättad att idag på morgonen ha skickat iväg en av de tre recensioner jag håller på att skriva. Hurra. Jag ska försöka göra klart de andra två innan Jessica kommer.

Kommentarer
Postat av: Jess

Superbra att du är klar med en!



Jag har köpt disktrasor till dig idag! :-)

2010-02-08 @ 21:08:59
Postat av: h-ej

Bra joppat. Förmiddags/morgon -snuva är bara alltför välbekant för mig också. Fick tips fr Patrik om en som slutat med dairy products och blivit av med den. Så jag slutade med daglig fil/yogurt/mjölk och visst blev det mindre snuv fast då tog en lätt förkylning vid så slutlig utvärderingen anstår /Kram

2010-02-09 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0