Skype med Elsa och Hjalmar

Idag på morgonen har jag pratat med Elsa och Hjalmar på Skype. Det vill säga, de pratar litet grann, annars är Hjalmar mest intresserad av att spela sitt Nintendo DS, som han fick av mig på siin födelsedag. Elsa tittar gärna på.



Eller också leker Elsa med godissnörena medan Hjalmar spelar.



Barnen tyckte det var roligt att se mig och Jessica i tidningen.





Hjalmar, som är jätteduktigt på att läsa, läste också artikeln.



Han kommenterade att Jessica alltid håller munnen likadant. Såhär tycker han att hon håller munnen:



Jag vet inte riktigt vad han menar, men han är mycket observant.

Annars visade han sig gärna upp i 3D-glasögon:



Söta barn, och duktiga, eller hur. Hjalmar har nått nivå 6 i sitt spel, och där slåss han mot jättestora giftsvampar.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka gulliga bilder! :-)

2010-02-06 @ 21:48:47
Postat av: Eva Winroth

Barna är verkligen söta och duktiga

2010-02-07 @ 10:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0